الأحد، 3 أغسطس 2008

الحمد لله ..نجحت ..


الحمد لله نجحت كنت خائفاً من الإختبارات ..لكن الحمد لله أنا طلعت الرابع على الفصل
وفي يوم تسليم الشهادات ..قال المعلم ..زياد أيمن ..مع الأوائل ..طبعاً إستعجبت جداً..إني أكون من الأوائل ..لأني كنت خائف جدا أيام الإمتحانات ..وكنت مرتبك ..لكن الحمد لله لم يضع تعبي سدى..
أيام الإمتحانات كان أبي يقول :يارب يكون ظني فيك غلط وتكون إن شاء الله من الأوائل ..
ويوم تسليم الشهاده ..خرجت إلى أبي وأنا فرحان ..وأسرعت إليه وقلت له : الرابع يا بابا ...الرابع ...من الأوائل ..
طبعا بابا فرح جداً لأني إجتهدت في عملي ..لكن بابا كان نفسه أجيب مجموع أحسن من كده ..وإن شاء الله السنه القادمه أكون أحسن وأجتهد أكثر ...علشان بابا وماما يفرحوا أكثر بيَ .
زياد
رئيس فريق زعــــــــــــــر.....

هناك 7 تعليقات:

فاتيما يقول...

ألف مبروك يا حبيبى
عقبال كل سنة و تكون دايما من الأوائل
أهو كدا يا زياد
رئيس فريق الزعر لازم يكون حاجة كبيرة و قدوة لأخواته و عقبالهم هما كمان
ألف مبروك يا حبيبى
الف مبروك

د. إيمان مكاوي يقول...

مبروك يا أبو الزوز..بس عايزه السنه إللي جايه مجموع أحسن من كده ..وتكون كمان الأول على المدرسه مش بس الفصل ..

وجهة نظري يقول...

ألف مبروك يا زياد ... كلنا فرحانين ليك جدا.

السنه الجايه من أولها كده يا بطل تخطط لنفسك إزاي تطلع الأول. لأن إلي طلع الأول مش أحسن منك في حاجه، بس هو خطط كويس وذاكر كويس وإستعد كويس.

طبعا مهم فرحة بابا وماما بيك لأنك من الأوائل ... بس الأهم هو فرحتك وإفتخارك بنفسك إنك الأول.

ربنا يبارك فيك.

Zianour يقول...

الف مبروك يا زيزو

على فكرة انا ابني الصغير اسمه زياد وبادلعه واقول له زكريا واحيانا زيزو !!
يلا وربنا يديم عليك التفوق والتميز
بوسة كبيرة وصورتك حلوة قوي قوي

موناليزا يقول...

الف مبروك وان شاء الله السنة الجاية تكون الاول

ahmed_k يقول...

ألف مبروك يا زيزو
والسنه الجايه إن شاء الله تكون الأول
وممكن نتغاضى لو طلعت التاني
لكن التالت لأ
بس قوللي هو في كام واحد عندكم في الفصل
اصل في واحد صاحبي زمان كان بيطلع الخامس دايما علي الفصل بتاعه
وكان بيبقى فرحان أوي
وبعد كده عرفنا أن فصله 6 ولاد هههههه

أنا بهزر معاك
ألف مبروك وعقبال ما نشوفك كده دكتور زي بابا وماما

NilE_QueeN يقول...

مبروك النجاح يا جميل